Cómo se diseńa un curso de...
Cómo se diseńa un curso de lengua extranjera? to poradnik napisany przez Alvaro Garcia Santa-Cecilia, doświadczonego nauczyciela języka hiszpańskiego jako obcego i współautora podręczników i kursów językowych
Są 46 produkty
Cómo se diseńa un curso de lengua extranjera? to poradnik napisany przez Alvaro Garcia Santa-Cecilia, doświadczonego nauczyciela języka hiszpańskiego jako obcego i współautora podręczników i kursów językowych
Linguistica aplicada Adquisicion del espanol como Lengua Extranjera to publikacja dla nauczycieli języka hiszpańskiego i studentów przygotowujących się do tego zawodu. Omawia najnowsze teorie edukacyjne i na ich podstawie proponuje serię praktycznych rozwiązań do zastosowania w klasie.
Estrategias de lectura Leer para comprender to najnowsza publikacja wydawnictwa Anaya poświęcona sztuce czytania w języku hiszpańskim. Jest to pozycja z nowej serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego. Tworzy ją podręcznik i książka cyfrowa.
Uczy pracy nad kompetencjami czytelniczymi w języku hiszpańskim.
Pokazuje różne punkty widzenia i różne strategie.
Każdy rozdział proponuje zadania służące opanowaniu tych strategii.
Pomaga w wykorzystaniu tekstu do nauki języka.
Juegos y actividades en la clase de ELE A1-C2 to materiał dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego służący zdynamizowaniu pracy w klasie.
Zawiera ponad 50 gier i zabaw na wszystkich poziomach zaawansowania zgodnie z MCER od poziomu zaawansowania A1 do poziomu C2.
Espańol como lengua extranjera Niveles de la lengua y actividades comunicativas to publikacja dla nauczycieli języka hiszpańskiego i studentów przygotowujących się do tego zawodu. Omawia najnowsze teorie edukacyjne i na ich podstawie proponuje serię praktycznych rozwiązań do zastosowania w klasie.
Manual de formación para profesores de ELE to jedna z pozycji z serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL, przedstawiającej różnorodne materiały dydaktyczne.
Manual de formación para profesores de ELE to obszerne przedstawienie wszystkich aspektów nauczania ELE: dokumentów MCER, PCIC, ACTFL guideliness, gramatyki, leksyki, interkulturowości, planowania dydaktycznego, nauczania dzieci itd.
Enseñanza de gramática avanzada de ELE to jedna z pozycji z serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL, przedstawiającej różnorodne materiały dydaktyczne.
Enseñanza de gramática avanzada de ELE to nowoczesna propozycja nauczania gramatyki na zaawansowanych poziomach. Przedstawiona jest z punktu widzenia lingwistycznego, psycholingwistycznego i metodologicznego. Skupia się na uczeniu zagadnień związanych z zaimkami osobowymi, systemem werbalnym, mową zależną, rodzajnikami i przymiotnikami.
Zawiera CD z proponowanymi w książce materiałami dydaktycznymi w formie nagrań audio, pdf i Power Point.
Propuestas para dinamizar la clase de ELE + 70 juegos y actividades teatrales.. to jedna z pięciu pozycji z serii Investigación Didáctica.
Jest ona przeznaczona dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego i osób, które chciałyby zająć się nauczaniem tego języka. Po 10 latach od publikacji Técnicas dramáticas para la enseñanza del español została ona uaktualniona.
Teoría y metodología para la enseñanza de ELE Vol IV Literatura, cine y otras manifestaciones culturales to ostatni tom serii dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego. Jest poświęcony nauce kultury na lekcjach hiszpańskiego. Ta nowoczesna publikacja oparta jest o badania naukowe. Jest skierowana do nauczycieli lub osób planujących uczenie j.hiszpańskiego jako obcego.
Teoría y metodología para la enseñanza de ELE Vol II Enseñanza-aprendizaje de los componentes lingüísticos to kolejna publikacja dla nauczycieli jezyka hiszpańskiego jako obcego. Jest poświęcona słownictwu. Jest skierowana do nauczycieli lub osób planujących uczenie j.hiszpańskiego jako obcego.
Oferuje szczegółową i dydaktyczną ekspozycję każdej treści na solidnych podstawach naukowych.
Forma 8 Gramática, enseñanza y análisis to monograficzne opracowanie dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego poświęcone nauce gramatyki.
Actividades para pizarras digitales interactivas to pozycja z serii Colección Recursos para el profesor. Zawiera 95 oryginalnych zadań do wykorzystania w trakcie lekcji za pomocą tablicy cyfrowej.
Do książki dołączony jest CD z 24 zadaniami.