- Wyprzedaż!
- -50%

Textos y aprendizaje de lenguas Elementos de lingüística textual para profesores de ELE to jedna z pozycji z serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL.
Przedstawia one różnorodne materiały dydaktyczne. Textos y aprendizaje de lenguas Elementos de lingüística textual para profesores de ELE to obszerne przedstawienie koncepcji językoznawstwa tekstowego.
Dołączono w nich zadania ułatwiające ich przyswojenie.
Praca składa się z 6 rozdziałów kończących się seria praktycznych zadań z krótką refleksją dotyczącą uczenia się i nauczania ELE. Do książki dołączona jest bibliografia.
Textos y aprendizaje de lenguas Elementos de lingüística textual para profesores de ELE to jedna z pozycji z serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL.
Przedstawia one różnorodne materiały dydaktyczne. Textos y aprendizaje de lenguas Elementos de lingüística textual para profesores de ELE to obszerne przedstawienie koncepcji językoznawstwa tekstowego.
Dołączono w nich zadania ułatwiające ich przyswojenie.
Praca składa się z 6 rozdziałów kończących się seria praktycznych zadań z krótką refleksją dotyczącą uczenia się i nauczania ELE. Do książki dołączona jest bibliografia.
Lengua española y comunicación jest częścią serii materiałów dydaktycznych dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego Ensayo SGEL.
To unowocześnione wydanie zbiera obszerny wybór przykładów specyficznego użycia języka zarówno w komunikacji pisemnej jak i audiowizualnej.
Jego autorzy opisują i analizują te przypadki, aby pokazać prawidłowe formy.
Aspectos del español actual. Descripción, enseñanza y aprendizaje to jedna z pozycji serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL, przedstawiającej różnorodne materiały dydaktyczne.
Aspectos del español actual Descripción, enseñanza y aprendizaje jest kompendium wiedzy o neologizmach i nauczaniu języka hiszpańskiego, opisie, nauczaniu i uczeniu się języka z dwóch perspektyw: jako języka obcego i rodzimego.
Obejmuje 21 artykułów dotyczących pragmalingwistyki socjo kulturowej.
Diccionario de términos clave de ELE jest pracą służącą do konsultacji dla nauczycieli języka hiszpańskiego i dla uczących się tego języka.
Początkowo opublikowany w «Biblioteca del profesor de español» w Centro Virtual Cervantes, zbiera i wyjaśnia wszystkie terminy używane w nauce języka hiszpańskiego jako obcego.
Aprendizaje y enseñanza de español con fines específicos Comunicación en ámbitos académicos y profesionales to jedna z pozycji z serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL. Przedstawia różnorodne materiały dydaktyczne.
Aprendizaje y enseñanza de español con fines específicos Comunicación en ámbitos académicos y profesionales przedstawia początki, ewolucję i zagadnienia związane z nauką języka hiszpańskiego jako obcego ELE. Opisuje składniki wymagane w procesie uczenia ELE. Proponuje modele do projektowania kursów nauki języka hiszpańskiego w konkretnych celach. Praca ta zawiera też obszerna bibliografię tego tematu.
La enseñanza de idiomas en los últimos cien ańos Metodos y enfoques to jedna z pozycji z serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL, przedstawiającej różnorodne materiały dydaktyczne.
La enseñanza de idiomas en los últimos cien ańos Metodos y enfoques to praca opisująca ponad 20 metod uczenia języka hiszpańskiego cieszących się dużą popularnością w poprzednim wieku. Poza tym podaje informacje o aspektach związanych z bezpośrednio z nauką obcego języka takich jak kultura i nowe technologie jakie mamy do dyspozycji.
Vademécum para la formación de profesores Enseñar español como segunda lengua (L2)/lengua extranjera(LE) jest zbiorem artykułów przedstawiających teoretyczne i praktyczne zasady dotyczące uczenia i uczenia się języka hiszpańskiego jako obcego.
Textos y aprendizaje de lenguas Elementos de lingüística textual para profesores de ELE to jedna z pozycji z serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL. Przedstawia one różnorodne materiały dydaktyczne.
Textos y aprendizaje de lenguas Elementos de lingüística textual para profesores de ELE to obszerne przedstawienie koncepcji językoznawstwa tekstowego. Dołączono w nich zadania ułatwiające ich przyswojenie.
Ta praca składa się z 6 rozdziałów kończących się seria praktycznych zadań z krótką refleksją dotyczącą uczenia się i nauczania ELE. Do książki dołączona jest bibliografia.
Textos y aprendizaje de lenguas Elementos de lingüística textual para profesores de ELE to jedna z pozycji z serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL.
Przedstawia one różnorodne materiały dydaktyczne. Textos y aprendizaje de lenguas Elementos de lingüística textual para profesores de ELE to obszerne przedstawienie koncepcji językoznawstwa tekstowego.
Dołączono w nich zadania ułatwiające ich przyswojenie.
Praca składa się z 6 rozdziałów kończących się seria praktycznych zadań z krótką refleksją dotyczącą uczenia się i nauczania ELE. Do książki dołączona jest bibliografia.