Cómo se diseńa un curso de...
Cómo se diseńa un curso de lengua extranjera? to poradnik napisany przez Alvaro Garcia Santa-Cecilia, doświadczonego nauczyciela języka hiszpańskiego jako obcego i współautora podręczników i kursów językowych
Są 8 produkty
Cómo se diseńa un curso de lengua extranjera? to poradnik napisany przez Alvaro Garcia Santa-Cecilia, doświadczonego nauczyciela języka hiszpańskiego jako obcego i współautora podręczników i kursów językowych
Manual de formación para profesores de ELE to jedna z pozycji z serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL, przedstawiającej różnorodne materiały dydaktyczne.
Manual de formación para profesores de ELE to obszerne przedstawienie wszystkich aspektów nauczania ELE: dokumentów MCER, PCIC, ACTFL guideliness, gramatyki, leksyki, interkulturowości, planowania dydaktycznego, nauczania dzieci itd.
Teoría y metodología para la enseñanza de ELE Vol II Enseñanza-aprendizaje de los componentes lingüísticos to kolejna publikacja dla nauczycieli jezyka hiszpańskiego jako obcego. Jest poświęcona słownictwu. Jest skierowana do nauczycieli lub osób planujących uczenie j.hiszpańskiego jako obcego.
Oferuje szczegółową i dydaktyczną ekspozycję każdej treści na solidnych podstawach naukowych.
Cómo ser profesor/a y querer seguir siéndolo? Principios y práctica de la enseñanza del español como segunda lengua; libro de referencia para profesores y futuros profesores to jedna z pięciu pozycji z serii Investigación Didáctica.
Jest ona przeznaczona dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego i osób, które chciałyby zająć się nauczaniem tego języka. Skupia się na praktycznych i krytycznych propozycjach i sugestiach dotyczących planowania i przygotowania lekcji języka hiszpańskiego.
Vademécum para la formación de profesores Enseñar español como segunda lengua (L2)/lengua extranjera(LE) jest zbiorem artykułów przedstawiających teoretyczne i praktyczne zasady dotyczące uczenia i uczenia się języka hiszpańskiego jako obcego.
Soy profesor/a. Aprender a enseñar 1 to jedna z pięciu pozycji z serii Investigación Didáctica.
Jest ona przeznaczona dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego i osób, które chciałyby zająć się nauczaniem tego języka. Skupia się na praktycznych i krytycznych propozycjach i sugestiach dotyczących planowania i przygotowania lekcji języka hiszpańskiego.
Soy profesor/a. Aprender a enseñar 2 to jedna z pięciu pozycji z serii Investigación Didáctica.
Jest ona przeznaczona dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego i osób, które chciałyby zająć się nauczaniem tego języka. Skupia się na praktycznych i krytycznych propozycjach i sugestiach dotyczących planowania i przygotowania lekcji języka hiszpańskiego.
Chistes lingüísticos de componente cultural para la enseñanza del español to podręcznik dla każdej osoby uczącej się języka hiszpańskiego jako obcego.