Cómo se diseńa un curso de...
Cómo se diseńa un curso de lengua extranjera? to poradnik napisany przez Alvaro Garcia Santa-Cecilia, doświadczonego nauczyciela języka hiszpańskiego jako obcego i współautora podręczników i kursów językowych
Są 9 produkty
Cómo se diseńa un curso de lengua extranjera? to poradnik napisany przez Alvaro Garcia Santa-Cecilia, doświadczonego nauczyciela języka hiszpańskiego jako obcego i współautora podręczników i kursów językowych
Manual de formación para profesores de ELE to jedna z pozycji z serii dydaktycznej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego zatytułowanej Ensayo SGEL, przedstawiającej różnorodne materiały dydaktyczne.
Manual de formación para profesores de ELE to obszerne przedstawienie wszystkich aspektów nauczania ELE: dokumentów MCER, PCIC, ACTFL guideliness, gramatyki, leksyki, interkulturowości, planowania dydaktycznego, nauczania dzieci itd.
Teoría y metodología para la enseñanza de ELE Vol II Enseñanza-aprendizaje de los componentes lingüísticos to kolejna publikacja dla nauczycieli jezyka hiszpańskiego jako obcego. Jest poświęcona słownictwu. Jest skierowana do nauczycieli lub osób planujących uczenie j.hiszpańskiego jako obcego.
Oferuje szczegółową i dydaktyczną ekspozycję każdej treści na solidnych podstawach naukowych.
Cómo ser profesor/a y querer seguir siéndolo? Principios y práctica de la enseñanza del español como segunda lengua; libro de referencia para profesores y futuros profesores to jedna z pięciu pozycji z serii Investigación Didáctica.
Jest ona przeznaczona dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego i osób, które chciałyby zająć się nauczaniem tego języka. Skupia się na praktycznych i krytycznych propozycjach i sugestiach dotyczących planowania i przygotowania lekcji języka hiszpańskiego.
Vademécum para la formación de profesores Enseñar español como segunda lengua (L2)/lengua extranjera(LE) jest zbiorem artykułów przedstawiających teoretyczne i praktyczne zasady dotyczące uczenia i uczenia się języka hiszpańskiego jako obcego.
Soy profesor/a. Aprender a enseñar 1 to jedna z pięciu pozycji z serii Investigación Didáctica.
Jest ona przeznaczona dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego i osób, które chciałyby zająć się nauczaniem tego języka. Skupia się na praktycznych i krytycznych propozycjach i sugestiach dotyczących planowania i przygotowania lekcji języka hiszpańskiego.
Soy profesor/a. Aprender a enseñar 2 to jedna z pięciu pozycji z serii Investigación Didáctica.
Jest ona przeznaczona dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego i osób, które chciałyby zająć się nauczaniem tego języka. Skupia się na praktycznych i krytycznych propozycjach i sugestiach dotyczących planowania i przygotowania lekcji języka hiszpańskiego.
Chistes lingüísticos de componente cultural para la enseñanza del español to podręcznik dla każdej osoby uczącej się języka hiszpańskiego jako obcego.
Coaching educativo Las emociones, al servicio del aprendizaje.
Jest to książka przede wszystkim dla nauczycieli języka. Opis autentycznego doświadczenia autorów i oferta zastosowania coachingu edukacyjnego w klasie i w środowisku akademickim.