Złota strategia marki Jarosław Szczepański
Złota strategia marki przekonuje, że strategia to nie jest trudna sprawa. Wbrew pozorom, wystarczy skupić się na realiach i odejść od teoretycznych rozważań. Autor książki, Jarosław Szczepański, przedstawia prostą i niezawodną metodę projektowania strategii, która sprawdzi się na każdym poziomie organizacji biznesowej.
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Wiele firm i marek zdaje sobie sprawę z wagi strategii. Jednak wciąż wiele z tych firm uważa, że strategia to rzecz trudna do zrozumienia i wprowadzenia. Jednak wcale tak nie jest!
Książka zawiera dziesiątki przykładów z życia, które pokazują, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i budowali swoją przewagę rynkową. Autor prezentuje również praktyczne wskazówki i narzędzia, które mogą być pomocne w pracy menedżera.
Książka jest adresowana do wszystkich, którzy chcą poprawić wyniki swojej firmy lub marki. Autor przekonuje, że każdy jest w stanie stworzyć dobrą strategię, wystarczy tylko poznać reguły gry.