Edelsa

Cómo ser profesor/a y querer seguir siéndolo? Colección Investigación Didáctica

100,96 zł
Brutto Na zamówienie

Materiał dla nauczycieli języka hiszpańskiego.

Tabela rozmiarów
Tabela rozmiarów
CLOTHES
MEASUREXS/34S/36M/38-40L/40-42
UK681012
USA46810
FRA36384042
Waist (cm)64687276
Chest (cm)81858993
Seat (cm)899397101
Inseam (cm)81828384


SHOES
FOOT IN INCHESFOOT IN CMUSAEuroUK
23.56395
24.16.539.55.5
24.87.5406
1025.48417
10¼25.78.541.57.5
10½269428
10¾27.39.542.59.5

How to Take Clothing Measurements

  1. Get a flexible measuring tape. These are often sold in craft stores
  2. Neck:
    • Measure around the base of the neck in inches.
    • Round up to the nearest half inch.
  3. Chest:
    • Wrap tape measure under armpits around fullest part of chest (usually right above nipples
  4. Sleeve:
    • Bend your elbow and rest your hand on your hip.
    • Have someone measure from the middle of the back of your neck to your wrist by putting the tape measure over your shoulder, around your elbow and to your wrist.
  5. Waist:
    • Wrap tape measure around where you normally wear your pants. Keep tape measure a little loose by keeping a finger between the tape measure and your waist.
  6. Inseam:
    • Put on a pair of shoes.Have someone measure from your crotch to back of the heel, where you want your pants to end.
  7. Hands:
    • Measure around the hand at the fullest part (exclude thumb). The number of inches shows the size of the glove.
Ilość

Cómo ser profesor/a  y querer seguir siéndolo? Principios y práctica de la enseñanza del español como segunda lengua; libro de referencia para profesores y futuros profesores to jedna z pięciu pozycji z serii Investigación Didáctica przeznaczonej dla nauczycieli języka hiszpańskiego jako obcego i osób, które chciałyby zająć sie nauczaniem. Seria obejmuje trzy książki pod wspólnym tytułem Soy profesor/a. Aprender a enseñar, które skupiają się na praktycznych i krytycznych propozycjach i sugestiach dotyczących organizacji, planowania i przygotowania lekcji języka hiszpańskiego. Składa się z czterech części poprzedzonych serią pytań skłaniających do refleksji i wprowadzających do tematu rozdziału, w samym rozdziale znajdziemy więcej pytań i zadań pojawiających sie w miare rozwijania zagadnienia. Rozdziały zaczynaja sie od krótkiego, teoretycznego wstępu aby przejść do przedstawienia pomysłów na temat zadań i ćwiczeń w klasie. Całość dotyczy zagadnień związanych z trzema bohaterami lekcji: nauczycielami, uczniami i materiałami dydaktycznymi,  toteż są tam przemyślenia dotyczące różnych typów uczniów, stylów uczenia się, pracy w grupie, nowych technologiach i propozycje zadań  językowych. Dwie pozostałe pozycje to Cómo ser profesor/a y querer seguir siéndolo? oraz Propuestas para dinamizar la clase de ELE + 70 juegos y actividades teatrales..

Szczegóły produktu

9788477110712

Product Comments

Komentarze (0)